7 – Postni spletni misijon IZ NAGOTE DO LEPOTE – CVETNA NEDELJA in 6. postni teden


SPLETNO GRADIVO za 6. postni teden

DATOTEKA ZA TISK

CVETNA NEDELJA
14. APRIL

Pasijon po Luku,
Flp 2,6-11

Na cvetno nedeljo zjutraj je množica Jezusu pri vstopu v Jeruzalem vzklikala hvalnice, čez pet dni pa je nepredvidljivo spremenila smer svojega ravnanja. V manj kot enem tednu je od vzklikov občudovanja prešla na zasmehovanje in sovraštvo do Kristusa. Srhljivo hitro. Še bolj zastrašujoče pa je dejstvo, da smo te neverjetno hitre spremembe sposobni tudi mi, jaz in ti.

Za primer lahko vzamemo številne države, kjer je bela večina domorodcem zagotavljala, da imajo do svoje zemlje pravico, potem ko so to pravico zahtevali, pa so zakone in pravila spremenili. Krivica se ni umaknila, ampak se je utrdila. Za odkritje Kalvarije se torej ni potrebno ozirati zelo daleč od sebe. Dovolj je že, če si črn ali tujec v okolju, kjer prevladujemo belci (ali katoličani, ali ateisti, ali muslimani, ali hindujci).

Zaverovani smo v mit, da je naša družba dežela enakih možnosti za vse. Po drugi strani pa se ne borimo proti rasističnim politikom, ki so, kot se zdi, prepričani, da velja enakovrednost samo za bele ljudi rojene v Evropi in ZDA, ki imajo “krščanske” korenine. Znova ni potrebno Kalvarije iskati zelo daleč. Poskusimo biti azijci ali afričani v evrocentričnem svetu.

Mi trdimo, da sta moški in ženska ustvarjena po Božji podobi in sličnosti. V cerkvi in družbi pa najdevamo vedno nove argumente, da moški lahko zatiramo ženske in obratno. Spet nam ni treba iskati Kalvarije nekje daleč. Poskusimo biti ženska v moškem svetu. Ali pa danes morda tudi že moški v ženskem svetu.

Opevamo umetno oploditev v epruveti in vso tehnologijo z njo v zvezi. Hvalimo se, kako je  tisoče in tisoče parov sedaj bolj “celovitih” ker imajo otroke. A klub temu smo samo v Sloveniji iz različnih razlogov v zadnjih desetletjih pobili v materah okrog 700 tisoč nerojenih otrok. Znova je Kalvarija zelo blizu in je ni treba iskati v Afriki. Poskusimo biti noseča mati v naši nesočutni in v smrt usmerjeni kulturi potrošniške mrzlice. Podobno bi lahko rekli še za evtanazijo, teorijo spola, neskončni pohlep bogatih itd itd. Kalvariji ni ne konca ne kraja.

Stvarnost cvetne nedelje torej ni zgolj neka lepa zgodovinska navada in nerazumljiv običaj. Je dan v katerem nam je razglašeno in lahko slišimo, če hočemo, da naš Bog dobro ve, kaj pomeni in kako je biti v nedeljo slavljen in čaščen, v petek pa že obtožen in  na smrt obsojen. Naš Bog Očka nas tako ljubi, da je namesto nas, dal svoje življenje, da bi mi lahko živeli. Naš Bog nam je pokazal, da je cena za slavnostni vhod cvetne nedelje ta, da vzame križ na svoje rame.

Kako pa mi lahko to storimo? Kako se mi lahko soočimo z vso Kalvarijo našega sveta in smo v Kristusu? Pasjon, ki ga berermo, pove, da je Jezus storil naslednjih pet reči:

1. Ozdravil je odsekano uho služabnika velikega duhovnika.

2. Pilatu je govoril resnico.

3. Sočustvoval je z jeruzalemskimi ženami.

4. Opustil je tistim, ki so ga obsodili na smrt in ubili.

5. Sočuten je bil do zločincev, ki sta bila križana skupaj z njim.

Pri soočanju s svojim križevim potom in spremljanju tistih, ki se soočajo s svojo Kalvarijo, sem kot Kristusov učenec poklican, da se učim od njega in delam isto kot je on. Veliki teden končujemo tako, kakor smo ga na cvetno nedeljo začeli: s procesijo. Gremo stran od povzročanja bolečine, da bi postali drug drugemu zdravniki, odstopamo od laži, da bi med seboj govorili resnico, upiramo se skušnjavi obsojanja Boga in vsakogar, ki ne misli kot mi, in kot pravi odgovor objemamo sočutje, vedno in povsod pa se učimo velikodušnosti v sprejemanju in podarjanju Božjega odpuščanja nam in drugim ter v Njegovem usmiljenju do nas in drugih.

Nič več in nič manj se ne zahteva od nas, če hodimo za Njim, ki je umrl na Kalvariji in vstal.

VLOGI IN BESEDILA MINULEGA TEDNA:

PONEDELJEK, 5. POSTNEGA

8. APRIL

Jn 8,12-20

Kdor je med vami brez greha, naj prvi vrže kamen. Potem se je sklonil in pisal po tleh.

POHOTA IN LJUBEZEN

Današnje berilo je za nas celibaterje lahko prav lep izziv. Pri branju berila o goli ženski, vojerizmu in pohoti starešin, laganju, prikrivanju greha in obsodbi nedolžen Suzane, doživljamo rahlo nelagodje. »Prinesite mi olje in milo, ter zaprite vrtna vrata, medtem, ko se bom umivala,« je Suzana naročila služkinjam. Niti slutila ni, da se med grmovjem skrivata dva pohotna starca. Nekateri si zato pri maši pomagajo tako, da preberejo krajšo verzijo berila.

Berilu sledi čudovit odlomek o prešuštnici, ki jo vsi obsodijo in ne more več skrivati svojega greha, Jezus pa jo osvobodi. Sporočilo je izredno in zelo potrebno.

Glede spolnosti smo večinoma vsi nekako živčni, zmedeni in obremenjeni s krivdo. Poročeni in celibaterji. Jung bi to imenoval kompleks: različne misli ali podobe, ki vsebujejo močne podzavestne in neracionalne moči. Kadar smo žrtve kompleksa so naši odzivi vedno čudni in zmedeni. Ali pretiravamo v pozitivno ali pa negativno smer. Današnji berili prikazujeta obe skrajnosti.

Če strnemo bistvo: ljudje, še posebej moški, težko ločimo med pohoto in resnično ljubeznijo. Pri večini moških je potrebno skoraj celo življenje, da se začnemo zares zavedati razlike. Prav takšne moške prikazujeta današnji berili. Prikazani sta tudi dve ženski, ki sta morali nositi težo te moške slepote. Najbolj poznan in najbolj slaven pa je Jezusov stavek v obrambo žene, ki so jo zasačili v prešuštvovanju.

Jezus se skloni in z roko piše po tleh zato, da bi se izognil konfliktu in kruti obsodbi moških. Hotel je, da sami prevzamejo odgovornost za svoje ravnanje. S kamni v rokah so večinoma stali moški, tudi tisti, ki so z ženo prešuštvovali, in samo čakali, da bi po logiki grešnega kozla, ženo do smrti potolkli s kamenjem. Jezusova ljubezen je tako široka, da jim je prihranil obsodbo, ki bi jo lahko videli v njegovih očeh. Obojim, ženi in moškim, ki so držali kamne, je rekel: “Tudi jaz te ne obsojam.” Čudovit primer tretje poti in zrelosti moške in ženske narave na Božji način. Modrost rešuje grešnika in ga osvobaja greha. Kristus rešuje strahu zase in posledičnega metanja kamenja v drugega. Odpira nam možnost, da smo moški in ženske na Božji način, ne na način grešnega kozla.

Molim: Ljubeči Oče, ljubezen je bistvenega pomena za naše odrešenje, tako, da si tvegal, da jo zelo revno sprejemamo in slabo posredujemo drugim. Hvala ti, da nam odpiraš oči in nas učiš tvojega sočutja do sebe in bližnjih.

TOREK, 5. POSTNEGA

9. APRIL

Jn 8,21-30

Vi pripadate temu kar je spodaj, jaz pripadam temu kar je zgoraj. Vi pripadate temu svetu, ki me ne sprejme. Vprašali so ga: Kdo si? Ko boste povzdignili sina človekovega boste postopoma spoznali, da “jaz sem” in da ničesar ne delam sam od sebe…

DUHOVNO CEPLJENJE

Vsi poznamo znamenje grškega boga zdravja, saj ga še danes uporabljajo številni medicinski izdelki. Danes prav to znamenje srečamo v prvem berilu iz 4. Mojzesove knjige (21,4-9). Gre za enojno ali dvojno kačo, ki se navija okrog palice. Ne vemo, ali so to znamenje prej uporabili Grki ali pa Hebrejci. Zagotovo pa je v obeh primerih pomenil isto: danes bi temu rekli cepljenje. Pri cepljenju iz vzroka za smrt naredimo zdravilo. Kdo bi si mislil. Zdi se, da medicinsko in psihološko drži.

Mojzes takšno zdravilo predpiše Hebrejcem, ki se v puščavi pritožujejo, da jih pikajo kače. Svetuje jim, naj si naredijo bronasto kačo in jo obesijo na prapor. Kdor se bo ozrl v bronasto kačo, bo živel. Zdi se, da je delovalo. Oni so ozdravljali, mi pa smo v zadregi.

Znamenje ozdravljanja pokaže svojo pomen na več ravneh tudi v današnjem Janezovem evangeliju. Uporablja se beseda povzdignjen. Jezus je povzdignjen na križ in nas tako cepi proti temu, da bi pribijali na križ (Jn 3,13 in 19,37). Povzdignjeni Jezus je podarjen naši človeški zgodovini kot ozdravljajoča ikona ljubezni (Jn 12,32) ter znamenje končne zmage vstajenja in vnebohoda vsakega človeka. Predpodoba tega, kar se bo zgodilo vsakemu človeku, je prav arhetipski sin človekov (Jn 8,28).

Podoba je zelo močna, tako kot so vedno močna cepljenja. Križani Jezus je Božji načrt cepljenja vseh ljudi vsaj na treh ravneh: 1) proti človeški potrebi po iskanju grešnega kozla in ubijanju; 2) da lahko sprejmemo vesoljno in ozdravljajočo Božjo ljubezen; 3) omogoča vzajemno srečanje z “Jaz sem” prav s pomočjo našega najglobljega “jaz sem”.

V vsakem primeru nam je Božje zdravilo podarjeno v malih, a močnih količinah s katerimi lahko upravljamo in nam pomagajo. To je moč resničnih duhovnih simbolov – povezovanje z skrivnostjo Božje ljubezni, ki vse oživlja in vse uporabi v naše dobro. Tako nas neposreden stik z Bogom ne sežge, saj smo ga deležni preko dobrih filtrov in ponižne človeškosti ter ga lahko sprejmemo. Nič čudnega, da je v nas takšna potreba po gledanju na križ, podobo, ki nas preobraža, podobno kot je Mojzesova kača v puščavi, ljudem vračala življenje. Ta podoba je in bo preobrazila številna življenja in mnogo zgodovine.

Molim: Dragi Božji zdravnik, potrebujem vsa zdravila, ki mi jih podarjaš. Daj mi to, kar zmorem in kdar zmorem. Omogoči mi, da ti dovolim, da si ti zdravnik.

SREDA, 5. POSTNEGA

10. APRIL

Jn 8,31-42

Če bo moja beseda vaš dom, boste poznali resnico in resnica vas bo osvobodila. Abrahamovi potomci smo in nismo bili nikdar nikomur sužnji! Kaj misliš s tem: boste svobodni? Jezus jim j odgovoril: “Iskreno vam povem, kdorkoli izbere življenje, ki se konča v smrti in preneha rasti, je v grehu in to je sužnost!”

VNAPREJŠNJA SOVRAŽNOST BO VSE IZMALIČILA

Vsi smo to že izkusili. Ko nas nekdo ne mara, bo ne glede na to, kaj dobrega storimo, vse razlagal na najslabši možni način. Če se je srce že zakrknilo, nič ne pomaga. Lahko si sam Jezus, pa boš viden kot tisti, ki dela vse narobe, je nevaren in krivoverski. Prav to se Jezusu zgodi na veliki teden.

Ne glede na to, kaj se je nekdo odločil, da ti stori slabega, bo v njegovem taboru trdosrčnih, sovražnih in paranoičnih to razglašeno za krepostno in vredno pohvale. Glejmo primere iz bivše komunistične revolucije v Sloveniji ali pa moderne primere terorizma. Označijo te za terorista. Nesprejemljivo je, da bi z drugačnega gledišča (ki se smatra za popolnoma napačno in zmotno), v ponižnosti ali pošteno, nate gledali kot na zavzetega borca za svobodo, ki žrtvuje samega sebe. Prav to se dogaja v današnjih dveh berilih.

Kralj Nabuhadnezar v Danielovi knjigi je zaslepljen z besom do treh judovskih dečkov samo zato, ker ne častijo njegovega zlatega kipa. Ali ste dobro slišali? Kdo je ta kip pozlatil in ga postavil? Nabuhadnezar sam. Odlična in popolna podoba absolutnega moškega narcizma. Trije mladeniči se soočajo z zlom človeka, ki je zaljubljen vase. Nič ni čudnega, da jih mora vreči v ognjeno razbeljeno peč. Ni drugega načina, s katerim bi lahko obdržal svojo “resnico”, ki je v resnici laž: ni ne bog, ne zlat.

Evangeljsko besedilo je zapleteno in nam Judov ne predstavi v najboljši luči. Za lažji pogovor je moral Janez ustvariti jasno podobo hudobneža, in je za to varno izbral lastno raso in narod. V evangeliju se spopadajo trditve in ugovori glede resnice, svobode, nasledstva, izročila, ubijanja in božanske legitimnosti. Jezus se dobro upira, toda nima možnosti. Njihova srca so že zakrknjena. To velja za celotno človeštvo, ne samo za Jude. Podobno kot sodni procesi, na katerih je končna sodba že vnaprej določena. Vsaka nova informacija, ki bi vnaprejšnjo sodbo lahko ogrozila, je prepovedana in nezaželena.

Večina kristjanov bi verjetno težko priznala, da po teh kriterijih skoraj vsi Jezusu nasprotujemo. “Nima našega izročila, ne pripada naši skupini, nima poverilnih pisem…«

Molim: Oče popolne svobode, odpri v naših srcih, glavah in spominih prostorja tvoje svobode. Naj bom odprt in spoštljiv do vsake tvoje stvaritve in njene resnice.

ČETRTEK, 5. POSTNEGA

11. APRIL

Jn 8,51-59

»Ko bi jaz častil sam sebe, bi moja čast ne bila nič.(večno življenje ne poraja samo sebe) Moj Oče je, ki me časti, on, o katerem vi pravite: naš Bog je; pa ga ne poznate, a jaz ga poznam. (ne zaupate odsevu Božje slave v vas) In ko bi rekel, da ga ne poznam, bi bil podoben vam, bi bil lažnik. (Jezus ni krut. Pove jim, da z zanikanjem svoje božje istovetnosti govorijo neresnico. Poznamo ga, odsevamo ga in mimamo sedaj celo večno življenje, ki pa ga nočemo videti in smo zaradi tega vsi lažnivci). Toda poznam ga (sprejemam njegovo slavo v celoti) in njegovo besedo spolnjujem. Vaš oče Abraham se je silno veselil, da bo videl moj dan; videl ga je in se vzradoval.«

Vsa slava je odsev Slave

V prvem berilu teče beseda o srečanju med Jahvejem in Abrahamom pri 99 letih. Tretjič se ponavlja njegov prvi klic in vsakič je bilo dodano nekaj novega k pomenu zaveze ali odnosa z Bogom. Nekaj pa ostaja nespremenljivo: čeprav je odnos v celoti začel Bog na svojo pobudo, je zaveza še vedno obojestranska. Od Abrahama se vsakič malo več pričakuje: naj zapusti svojo deželo in družino (1 Mz 12,1-2), na žrtvuje živali (1 Mz 15, 9-11), naj obreže dečke (1 Mz 17,9-14) in naj veruje, da bo dobil sina (1 Mz 17,16). Vse to v njem in ženi Sari, prebudi smeh!

Dober odnos med Bogom in človekom je lahko samo obojestranski. Je namreč edini način, da tudi mi vstopimo v boksarski ring, da smo vsaj toliko časa sposobni biti mirno na enem mestu, da se lahko zgodi podarjanje in sprejemanje odnosa. A to ni končni cilj. Mnogi, če ne kar večina, nikdar ne preseže religije zahtev. Kaj tvoja religija zahteva od tebe? Mladenič se sprašuje, kaj mora storiti, da podeduje večno življenje? Ker so vsi človeški odnosi obojestranski, svojo izkušnjo strukturiramo na tak način. To pomeni, da smo skoraj popolnoma nepripravljeni za Boga. Razen če izkustveno vemo, kako lahko popoln starš enostransko ljubi svojega otroka.

Hebrejsko ljudstvo je bilo vedno bolj in bolj nezvesto začetni abrahamovski zavezi, zato je le ta z Božje strani postajala vse bolj enostranska. Čudovito! Bog stori vse, če mi sodelujemo ali pa ne. Lahko preberemo zavezo z Noetom, Davidom. Zanimivo je kar je napovedal Jeremija in mi to danes imenujemo nova zaveza z Jezusom. Jezus postane živa ikona nove in večne zaveze v kateri Bog z ljubeznijo stori vse, mi pa zgolj sprejemamo. V to zavezo se vračamo vedno, ko dvignemo kelih njegove krvi, nove in večne zaveze.

Na podlagi tega temelja lahko beremo današnji evangelij. Jezus ima pravi odnos s svojim Očetom in sprejema vso njegovo slavo od Njega. V tem je večno življenje o katerem govori. Pove nam, da smo ga tudi mi lahko deležni. Vabi nas, da sprejmemo in posredujemo naprej slavo, ki jo od Očeta prejema in posreduje on nam. Vse je enostranski dar z Božje strani. Sprejemajmo ga in ga posredujemo drugim. Ne govorimo o psihološki ali moralni primernosti, govorimo o večni istovetnosti, našem resničnem Jazu, ki je naša pravica, ker smo rojeni iz Boga. Kot ljudje smo vedno neceloviti, a še vedno sprejemamo in vedno bolj popolno posredujemo svojo božansko istovetnost v Bogu. To pomeni veliki JAZ SEM, o katerem govori Jezus na koncu današnjega evangelija (Jn 8,58). Ker ljudje zavrnejo in nočejo videti Očetove slave v sebi ne v njem, vzamejo v roke kamenje in ga hočejo kamenjati. Ne gre le za sovraštvo do njega, ampak za sovraštvo do samih sebe.

Molim: Moj Bog, to vse spremeni. Naj bo resnica tudi zame. Naj vidim, kar si ti videl. Dovoli mi, da bom spoznal, da sem sam in vsi mi, odsev tvoje večne Slave.

PETEK, 5. POSTNEGA

12. APRIL

Jn 10,31-42

»Zaradi dobrega dela te ne kamnamo, ampak zaradi bogokletja, ker se ti, ki si človek, delaš Boga.« Zakaj pravite ›Bogokletno govoriš‹, ker sem rekel: Sin Božji sem?

BESEDE SO NUJNO DUALISTIČNE, IZKUSTVO PA JE VEDNO CELOSTNO (nedualistično)

Vsak izmed nas pomeša besede z stvarnostjo samo. To se dogaja tudi med nami, ki verjamemo, da je v Jezusu Beseda postala meso in prebivala (šotorila) med nami.

Jeremija je predstavljen v trenutku resnične preganjavice: prijatelji čakajo na njegovo napako, hočejo ga ujeti v zanko. Zaradi tega Jeremija postane prav tako hudoben kot so njegovi preganjalci. Boga prosi, da se naj jim maščuje in jih poniža z nepozabnimi nesrečami. Prosi ga, da bi gledal njihov propad. Jeremija izraža svoj strah, pravičniškost in maščevalnost v imenu Boga. Postane točno takšen, kar sovraži in se boji pri drugih.

Jezus je tudi napaden in tik pred tem, da ga kamenjajo, ker se je delal Boga. Namesto da bi karkoli zanikal, se branil ali napadal, navzoče povabi v svoje lastno izkustvo. Navaja jim Ps 82,6: “‘Ali ni pisano v vaši postavi: bogovi ste!’ Besede so rečene tistim, ki poslušajo Božjo besedo in svetega pisma ni mogoče ovreči. Zakaj pravite, da govorim bogokletno?” Jezus izrazi svojo nerazdeljenost. Izreka svojo enost z Bogom in njih vabi v isto izkustvo: “Jaz sem v Očetu in Oče v meni!” (Jn 10,38). Pred njimi stoji kot človek, ki ga je mogoče videti in je njim enak. Kakor da bi hotel reči: “Seveda to trdim, toda to trdimo lahko mi vsi!” Njegovo povabilo je jasno in nagovarjajoče, a ga iz nekega čudnega razloga, preko besed ni mogoče slišati. Dobesedno je preveč dobro, da bi bilo resnično. Mogoče ga je le doživeti in izkusiti. Zaradi tega so ga poskušali aretirati, podobno kot je vsa krščanska zgodovina poskušala aretirati, zanikati in se bati vsakršnega sporočila dejanske in sedanje zedinjenosti z Bogom.

Molim: Dobri in velikodušni Bog, naš Oče, zakaj tako težko sprejmemo, da hočeš samega sebe deliti z nami, da nam hočeš podariti svojo božansko naravo, mi pa ti tega ne dovolimo?

SOBOTA, 5. POSTNEGA

13. APRIL

Jn 11,45-57

Ali ne vidite, da je za vas bolje, da eden umre za ljudstvo, kakor da propade ves narod? Tega ni rekel sam od sebe. Kot veliki duhovnik je prerokoval, da bo Jezus umrl za ljudstvo, pa ne le zanje, ampak da zbere vse razkropljene Božje otroke.

RESNIČNA IN LAŽNA EDINOST

Današnja berila osvetljujejo pomemben duhovni vidik: edinost lahko ustvarjamo na dober ali pa na slab način. Jahve preroku Ezekijelu naroči obred, ki bo posnemal to kar hoče Bog storiti. Naročil mu je, naj vzame dve palici in na eno zapiše: Juda in vsi ki so mu lojalni, na drugo pa: Efrajim in vsi, ki so mu lojalni (Ezk 37,16). Omenja obe Izraelski kraljestvi. Jahve mu naroči naj jih drži v eni roki, da ju bo lahko videl (Ezk 37,20). Oba mala sistema lojalnosti naj bi združeval v večjega. Danes temu pravimo pozitivna uporaba domišljije.

Jahve obljubi, da bo zbral obe kraljestvi v eno, ju odkupil, očistil in sklenil z njima zavezo miru. Prebival bo z njimi, On bo njihov Bog in oni njegovo ljudstvo (Ezk 37,26-27). Krasen odlomek. Prikazuje kako Bog združuje s pomočjo ljubečega vodenja in razodeva svojo Božjo navzočnost sredi med nami. Način je dober, ker je to Božji način ustvarjanja edinosti in povezanosti.

Jutri vstopamo v veliki teden. Zato nas evangelij spomni na kakšen način nas kulture poskušajo povezovati: s pomočjo negativne enoglasnosti okrog enega, s pomočjo strahu, opravljanja, paranoje, ki jo predstavlja ena oseba ali vsebina. Večinoma se med nami dogaja ta zadnji način, ki temelji na strahu in skupnem sovražniku. Združevanje na podlagi ljubezni je veliko redkejše in težje. Ljubezen ne ustvarja strank, kakor jih strah. Strah je učinkovit in nas hitro poveže. Želim si, da bi to ne bilo res, pa je.

Tisto, kar povezuje ljudi v današnjem evangeliju je krik, naj Jezusa vendar že ubijejo. On je tisti, ob katerem se drugi lahko zedinijo. Podpirajo jih veliki duhovniki in Kajfa. V imenu nacionalne varnosti, bi danes rekli. To vedno vžge. Drama velikega tedna je dokončno postavljena. Grešni kozel, ki bo vse povezal, je izbran. Prav malo vedo, da se bo hkrati s tem uresničila tudi veliko globlja edinost, ki se nadaljuje do današnjih dni. Še vedno imamo dva načina druženja in zbiranja: strah in sovraštvo ali pa ljubezen. Ne bojmo se. Jezus naš še vedno zbira. To je nenehna Božja služba. Držati skupaj. Bog vedno in za vedno iz dveh dela eno, iz različnosti edinost, iz smrti življenje, iz prekletstva blagoslov.

Molim: Jezus, naš grešni kozel, na križu si nam za vedno pokazal našo človeško težavo in tvojo Božansko rešitev. Pomagaj mi, da bom del tvoje rešitve, da preneham ustvarjati in preganjati grešne kozle. Zavedam se, da lahko ubijam prav tebe.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s